Vinterkläder

Håller på att leta vinterkläder till Kelly. Det är en djungel kan jag säga. Så mycket fint och bra! 
Det blir nog iaf ett par Kavat vinterskor, vet inte riktigt vilket par än. Någon av dessa:




Sen måste hon ha en varm och slitstark overall. Är mest inne på en Didrikson. Bra kvalitet och snygga! 


Måste även hitta en åkpåse till vagnen, en varm! 
Dom sover ju endast ute i vagnarna på dagis (vilket jag tycker är superbra! Minskar enormt på bacillsmitta. Plus att barnen får frisk luft ist för att ligga tätt inpå varandra och som sagt, alla baciller lagras inte i ett litet rum bland alla barn!) 
Meeeen iaf, en varm åkpåse nu i vinter! 
Jag har absolut ingen aning vad jag ska välja, det är rena åkpåsedjungeln på nätet, haha. 
Någon som har tips på en varm och bra? 

Sen är det lite basic saker som behövs såsom vantar, halsduk osv osv.. 
Blir ett par Didrikson vantar iaf. Dom verkar varma och bra! 






Varför kunde vi inte ha sommar året runt?! Jäkla vinterkläder... Bökigt/mycket att klä på = sura barn 😅. Haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar