Godmorgon måndag!

Då var det måndag! 
Kelly är ledig från förskolan men vi ska ändå dit en sväng och hälsa på den nya avdelningen som Kelly ska gå på :) 
Sen ska vi ha en fantastiskt mysig dag! 
Jag ska mysas, pussas och gosas som bara den idag. Sista heldagen som jag får med henne ända fram till på fredag!:(
Det kommer att bli tufft, jobbigt & saknaden kommer att vara större än någonsin. Men det kommer att gå bra❥. 
Imorgon åker jag som sagt till Sigtuna. Kommer att vara iväg till på fredag. 
Idag ska packningen bli klar & allt annat som skall med. 
Halv 7 går tåget från Borlänge, så ikväll ska jag ställa klockan på 04:50.😴 
Kommer att vara så trött! Jaja, det går över så fort man har kommit ur duschen och fått fixa i ordning sig :). 

Nu hörde jag att vår fina prinsessa har vaknat. Ska ta upp henne & fixa en mysig frukost till oss❥ 

Ha en toppendag! 

Jag älskar er mer än någonting annat 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar