Freeedag ♡

Kelly vaknade runt halv 9 imorse. Själv så kunde jag inte somna om efter att Jimmy åkte till jobbet vid halv 7. 
Men jag låg och gosa med världens finaste & bästa Rocky fram till att Kelly vakna. Då hämtade jag henne in till våran säng så hon också fick mysas med Rocky ♡
Världens bästa dotter & världens bästa misse! 
Bäst av allt skulle ju varit om pappa Jimmy också var med på morgongoset, då skulle vi varit hela familjen♡.

Men, iaf så klev vi upp efter ett tag. Tog det lugnt & åt frukost, busade och rensade bort alla Kellys bebisleksaker som hon inte leker med :) 
Sen gick vi ut och lekte någon timma innan det var lunchdags för Kelly. 


När hon hade somnat efter lunchen så gick jag ut i garaget för att fortsätta måla på övre delen utav vitrinskåpet. Har nu endast ramarna till glasluckorna kvar. Eller ja, allt ska målas en gång till! Det gör jag i veckan då Kelly är på dagis. Vill bli klar innan jag ska iväg nästan hela v 35. Sen är det jobba, jobba & jobba som gäller! :) 


Jimmy kom hem runt 15 tiden. Jag höll då på med middagen som idag blev skinkstek, kokt potatis, mumsig gräddig sås, inlagd gurka & lingonsylt! 
Herregud vad gott det är. Skulle kunna äta det varje dag (säkert inte, men just då känns det så). Haha! 
Efter middagen gick vi alla ut & lekte en stund innan det var gröt och läggdags för snuttan♡. 

Nu sover hon så gott & vi ska kika på tv en stund :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar