Idag runt kl 9 lämnade jag Kelly på förskolan. Själv. Det var superjobbigt tyckte jag. 
Att lämna henne själv med människor som hon träffat några timmar i en vecka. 
Men så känner nog de flesta :) 

När jag gick därifrån så kändes det superkonstigt att inte ha vår fina prinsessa framför mig i vagnen. Nä nu knatade jag utan prinsessan & utan en vagn. Märklig känsla, haha! Man är så van ju :) 

Gick en promenad och sen hem en liten stund innan hon skulle hämtas runt 11 tiden. Tiden hemma gick så himla sakta! 
Inge roligt alls att sitta hemma helt själv!😂 
Men vid 11 tiden var jag där för att hämta henne å hon blev så glad när jag kom♡
Hon hade haft roligt iaf. Förutom då hon hade dragit vurpa 2 ggr. 
Det syntes att hon hade haft kul iaf. Kläderna var blöta, skitiga & trasiga 😄😏. 


Mammahjärtat är nu helt. Hon är hemma & hon sover så gott i sin säng ♡

Tröstshopping är den bästa shoppingen;) 
Lite nytt till våran prinsessa♡





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar