Dagen♡

Dagen började som vanligt med förskolan kl 9. 
Hon lekte på som bara den och hade så roligt! 
Imorgon ska hon vara själv! Ska lämna henne kl 9 och hämta henne några timmar senare. OJOJOJ vad jag kommer tycka det är jobbigt! 
Kommer att gå hemma & stappla runt ända tills jag får hämta min skatt igen ♡.

Men det är fredag imorgon. Helgen närmar sig med stormsteg! 
På lördag kommer nog mamma och pappa upp för att stanna en natt♡, så roligt! 
Sen på lördag eller söndag så håller jag tummen på att en sak går som jag vill! Mer om det kommer efter :) 
Såå nu vill jag ha helg ♡. 


Idag, efter att vi kommit hem från dagis så gav jag Kelly lunch, hon somnade & jag tog det lugnt en stund :) 
När hon vaknade så gick vi ut och busade lite. Började sedan med middagen som idag fick bli kokt potatis, egna biffar & gräddsås med stekt lök & lingonsylt! Riktig husmanskost idag.
Gick ut en liten sväng till och spelade lite fotboll innan det var dags för en dusch. 
Sen var det läggdags för lilltösa. 


Vi ligger nu & kikar på en Maria Wern film, en gammal som man sett förut men det går lika bra det :) Är så trött ändå, haha. 



Ska bara ha de stora cyklarna som de stora pojkarna på dagis har ;) 





Toksomnade såhär i vagnen på väg hem!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar