BRA måndag!! :)

Började dagen med att kliva upp 06:25 (Jimmy går upp då så då går jag upp samtidigt). 
Kelly vaknade inte förrän 07:50, eller jag fick väcka henne då så att hon skulle hinna få i sig frukost innan förskolan :) 
Vid 08:45 lämnade jag henne där och gick sedan hemåt igen. 
Gjorde inte mycket alls hemma utan väntade mest på att kl skulle bli halv 12 så att jag kunde börja gå mot förskolan. Man hinner inte påbörja något under den korta tiden så det är lika bra att ta det lugnt lite då :) 

På väg dit så gick jag en liten längre bit, i spöregn! 
Då fick jag ett mycket trevligt samtal som verkligen gjorde min dag. 
I lördags var jag på arbetsintervju i Borlänge. OCH då ringde han och berättade att jag fick jobbet!:) Blev så otroligt glad!! Så, den 26e aug åker jag ner till Sthlm för att gå utbildningen i 4 dagar. Så där börjar min resa som butikskonsult=) 
Lycka är bara förnamnet! 

Känns SÅ bra! 

Känns även kanon att allt med inskolningen och så är klart då. Plus att hon inte nu direkt måste lämnas själv i 7-8 timmar, utan att det trappas upp ist :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar