Stan.

Vid halv 11 åkte Kelly & jag in mot stan för att handla lite som behövdes. Hittade det också, så det var ju toppen :) 
Solen skiner ute så det har varit riktigt skönt ute idag (när det inte blåser dvs!), men hittar man en plats där det är lä så är det superskönt! 
Vid halv 1 var vi hemma igen så då fick Kelly lunch och strax därefter somnade hon. Hon sover än, haha! 
När hon somnade hoppade jag ut i solen och njöt ett tag. Passade på ;) 

Såå ja, det har varit våran dag hittills. Inte hunnit med så mycket mer faktiskt. 
Ska strax börja med middagen tänkte jag. Jimmy kommer hem om ett tag så det kan ju passa:)
Sen tänkte jag flirta med mig älskling på en promenad ikväll! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar