Godmorgon - Valborg!

Godmorgon ♡
Idag känns det toppen att vakna efter den härliga utklassningen mot B.münchen igår. Nu tar RMA hem CL!🙌
Jag som la en liten slant på RMA (såklart!), var även nöjd att det kom tillbaka en lite större summa.👌

Jag vaknade iaf för ca 20 minuter sedan. Kelly sover än.. Inne på timme 13 nu. Hon kan sova vår lilla tös ♡ 
Så skönt nu när hon sover hela nätter också:) 

Jaha, så är det Valborg idag! Vi har ingenting planerat och kommer inte att göra något speciellt! 
Imorgon ska vi iväg till svärföräldrarna och fira Kellys kusin Nova som är där då och på fredag åker vi ner till mina föräldrar:)  
Så idag blir det att ta det lugnt. 
Kanske går till brasan, beror på när den tänds? Kelly brukar ju toksomna vid halv 8 - 8 på kvällen :) 



Nu ska jag mysa med min lilla gos som ligger här bredvid mig ♡



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar