Måndag kväll.

Har börjat fixa lite på övervåningen idag. Slipat, fixat bort tapetskarvarna & ännu mer slipning.. Imorgon ska det slipas ännu mer & så ska jag börja spackla lite å sen är det bara den vita färgen som ska på plats :) Får se hur långt jag kommer med allt imorgon. Håller ju på när Kelly har sina sovstunder :) 
Fint kommer det att bli iaf.. Det kan ju inte bli fulare än innan ;)

Annars har vi inte gjort så mycket. Myst och haft en bra måndag. 
När jimmy kom hem så åt vi pizza, väldigt gott när man äter det så sällan så det satt fint i kistan :) 
Nu får det bli en kväll i soffan. Om en timma är det dags för Kelly att hoppa i säng och jag ska glo lite på Ensam mamma söker, haha.



Mitt lilla projekt ;) 

.. Och vår fina dotter idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar