Kelly Nathalie Karlsson Dahlström , 23 maj 2013.

Fina fina fina prinsessa. Jag trodde aldrig att det fanns så stark kärlek som denna. Kärlek till sitt barn, i mitt fall kärlek till världens underbaraste dotter. Dig, bara vår! 
Jag blir så himla glad när du blir helt hysteriskt glad när du ser mig, när jag bara har varit borta någon minut eller när du vaknar upp & ser mig. När du ler och skrattar så stort❤ Som att jag har varit borta i veckor.. 
Hur mycket jag än skriver så kan jag aldrig beskriva min kärlek till dig! 
Vi ska vandra hela livet tillsammans. 
Du är mitt liv, Jag älskar dig med hela mitt hjärta. 


Jag är världens lyckligaste som har min lilla familj. Ni är helt underbara❤








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar