Onsdag.

Vaknade vid halv 7 idag, då klev vi upp och jag fixade till en mysig brasa i kamin. Morgonmys! 
Vid halv 9 vilade sessan en stund så då gick jag upp och målade klart alla golvlister. Nu har jag bara taklisterna kvar som ska målas på en gång till :) 
Efter att Jimmy varit hemma på lunch så tog vi oss en skön promenad på 5km. Jättefint väder så det var mysigt!

Kom hem, tog det lugnt, eller kanske ska skriva TAR det lugnt. Kelly la sig precis för lite vila. Jag ska passa på att hoppa in i duschen:) 






Igår var vi in till Borlänge en sväng. Kikade runt lite och mycket hittade vi :) 
Hittade bl.a. Ny Lampa till hallen, köket, gästrummet & till mitt rum, en fjärrutlösare till systemkameran, ramar & sen lite annat smått :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar