Jag är trött!

Har sovit katastrofalt dåligt i natt. Mått som en påse nötter :( 
När Kelly vaknade vid 2 tiden för lite mat så gick jag upp och fixade ersättning samt bytte blöja. När jag la mig igen så fick jag världens värk i magen.. Frös gjorde jag också. 
Så när klockan slog 5 hade jag inte sovit en blund så då fick jag lov att ta alvedon. Låg kanske vaken till halv 6 & sen kunde jag somna men vaknade upp igen när Jimmys klocka ringde vid halv7.. Såååå jag är skapligt död just nu! 
Jag vill ju så gärna gå upp & fixa på övervåningen men min kropp skriker Nej! 
Har slagit på Hollywoodfruarna som jag missade igår. Kelly sover så jag tar det lugnt ett tag istället.
Hennes nästa sovplaus kanske jag orkar pallra mig upp och spackla lite. Vill ju bli klar så snabbt som möjligt :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar