Idag är en speciell dag❤️

Idag har vi varit tillsammans i 6 år & förlovade i 1 år. 
Dessa 6 år är det bästa i mitt liv. Vi har gjort så mycket fantastiskt. Vi har flyttat, köpt hus, skaffat oss världens mest underbara Rocky, rest, haft så kul & sist men absolut inte minst (utan störst) har vår fina och underbara dotter kommit ut till oss, vår älskade Kelly som gör våra dagar till de absolut bästa & vårt liv till de mest underbara. 
Mitt liv är samlat utav det bästa helt enkelt. 
Skulle kunna förklara min kärlek till Jimmy här, men det skulle behövas ett helt block med A4 papper för att få plats (om inte mer). Det viktigaste är att han vet hur mycket jag älskar honom & hur mycket han betyder för mig! .. Och det gör han såklart .. 


Du är mitt allt & jag älskar dig med hela mitt hjärta❤️ 
Jimmy, du är bäst! Du gör mitt liv så unikt. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar