KELLYS DOP

Vi hade bara en del utav våra närmsta på dopet. Det var skönt att inte vara allt för många :)
Dopet var sååå fint och Kelly var så duktig och fin! Dopet höll ungefär på en halvtimma & efter det åkte alla hem till oss för lite surr, dopfika & så fick Kelly jättefina presenter utav alla.
Jättefina och bra saker fick hon.
 
STORT tack till alla ni som var närvarande vid Kellys dop. Tack för allt! Ni är underbara allihop!
 
Sen måste jag bara skriva att vi så tacksamma för min farmors fantastiskt fina tårtor, kakor m.m m.m..
Tusen tack för all hjälp till er! ♥
 
 
Här kommer lite bilder från dagen igår :)
 
 
 
 
De flesta bilderna från kyrkan (under dopet) har min mamma tagit. Under presentöppningen tog Viktoria en del kort. Sen resten har jag tagit :)
Mitt namn står dock på alla bilder men det är för att bilderna tillhör mig och får inte tas utav någon annan utan lov!
Ni andra som tog bilder får mer än gärna skicka några bilder till min mail. [email protected].
 
 
 
 
 
 
Nu har också Kelly världens bästa gudföräldrar som gjorde så himla bra ifrån sig. Älskar er så himla mycket! Ni är underbara Viktoria och Micke!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar