Bättre dag idag!

I natt har jag sovit, så behövligt! 
Igår kväll var jag så trött så att jag nästan kände mig pigg! Övertrött med andra ord :) 

Idag vaknade vi vid halv 7. Upp och lekte lite innan Kelly ville sova en stund till. 
När hon vaknade igen så var det dax för frukost. Så fixade i ordning lite gröt till henne. Nu har hon en annan smak som hon älskar lika mycket som den andra. 
Lilla hjärtat ❤️
Skönt att hon äter så bra! 

Planer för idag, hmm.. Har inga förutom att prästen kommer kl 15 för att planera dopet med oss. Kelly ska ju döpas på lördag:) 

Får se vad vi hittar på idag.. Tar dagen som den kommer ❤️
Kelly Nathalie Karlsson Dahlström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar