V41, bf+3

Varje kväll så önskar jag att jag inte får sova natten ut. Jag vill vakna av att allt har dragit igång och att du vill komma ut till oss.
Men nej, här är man dag 3 på övertid. Du vill inte komma ut & det som jag känner av är molande värk, ilningar ner mot ljumsken och så kissar jag nu 10 ggr per natt ist för 5-6 ggr. Inget mer än så.. Dock väldigt svårt att veta hur mycket som ska kännas.. Ingen kan ju säga " du kommer att känna si eller så " eftersom alla graviditeter är helt olika samt att alla har olika smärtgränser. Jag har inte en blekaste hur jag kommer att känna.
Det ända jag vet är jag kommer att vara den lyckligaste människan på jorden när du har kommit ut till oss.

Jag & din pappa sover som två påsar jordnötter om nätterna, just för att du, vår prinsessa, sitter fast i våra hjärnor. Dig är det ända vi tänker på nu.. Och väntar på! ❤

Det är så många som väntar på dig här ute.. Din mormor,farmor,morfar,farfar,morbror,farbror,gudmor,gudfar,gammel farmor, gammel farfar, alla nära&kära osv osv osv..



Lilla hjärtat, kom nu ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar