Onsdag.

Ska strax börja med lite mat.
Kokt potatis, egna biffar, gräddsås och stekt lök! Hur gott är inte det då? Skiiiit smaskens :)
Först ska jag fixa med tvätten så att den hängs upp annars glömmer jag bara bort det och måste tvätta om det. Typiskt mig att glömma bort det faktiskt!

När Jimmy kommer hem ska vi äta & sedan ta en tripp in till Ludvika och köpa hem allt som behövs hemma. Det är skönt att slippa åka iväg & handla direkt när lilltjejen kommit. Tror inte att man är så sugen på det då. Då vill jag bara vara hemma, lära känna vårt knyte & komma in i vardagen med min lilla familj❤
Slippa ha tusen saker som behöver handlas just då kan ju vara skönt :)

Åh, vad vi vill att du ska komma nu lillhjärtat ❤ Kom ut till mamms och papps :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar