Godmorgon torsdag!

Bara jag och lillhjärtat i magen som är vakna. Båda killarna ligger och toksover. Trötta som bara den ;)
Jimmy är ju ledig idag så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Ska dona här hemma bara iaf :)
Hoppas dagen går i raketfart idag med. Vill bara att dagarna ska springa förbi.
Vill ju ha henne bredvid mig nu och inte i magen. Längtar så att jag spricker! Kommer inte släppa taget när hon kommer ut. Då ska hon allt få mysa med mamma sin masssssor ❤ Känns otroligt.
Vill att dagen ska vara här nu. Det ända jag är nervös över det är att det kan hända när som helst.. Man vet inte riktigt när, och det är ju det som är charmen samtidigt som det gör allt lite jobbigt, haha. Vill ju helst vara hemma i hemmet när det drar igång lite.. Inte borta, på Ica eller liknande. Haha det skulle vara något va! Hahah!

Nä nu ska jag hämta lite frukost och slå på en film. Frukost i sängen idag ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar