Fredag

När Jimmy kom hem så fixade vi med lite plattor på ett ställe ute i trädgårn. Blev bra det =) Sen startade vi med lite käk. Grillade i detta härliga väder såklart . Medans Jimmy var grillmaster så planterade jag de nya blommorna som vi var & handlade. Så nu har jag ännu mer men är ändå ej klar. Tobaksplantor & några murgrönor fattas.
Tycker om när det är mycket.. Ger sommarkänsla samt myskänsla. Känner sig hemma lixom ;) Plus att det är extra kul att fixa med massa blommor och så när man har en stooor tomt och två verandor, en stor balkong samt golv runt halva kåken :) I love it!

Men nu är det dax att sova. Känner mig lite halvseg fortfarande.. Hoppas att jag inte börjar bli sjuk eller så. Det skulle ju inte kunna bli värre än att vara sjuk om det var dax att åka in till förlossningen.
Hoppas & håller alla tummar för att det bara är pollen som spökar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar