Dax att sova.

Då var det dax att bädda ner sig under dunet. Är jättetrött!
Hoppas att det blir en bra natt i natt.. En med mycket sömn och få toabesök (önskedröm). Haha, kissnödig stup i ett och det börjar verkligen göra mig galen! Jaja, snart är det slut med det också.. Då är det upp och hoppa för andra anledningar som gäller :)
 
Nu är det snart bara en vecka kvar till Bf. Känns helt sjukt, helt overkligt. Snart så är denna tunga mage borta och det ska bli så himla skönt. Så att värken i ryggen försvinner. Hoppas innerligt att jag slipper gå över allt förlänge iaf.. Några dagar är helt ok! Men det som känns skönt är att veta om att inom (som längst) någon vecka så har vi vår prinsessa hos oss :)
 
 
Nu måste jag sluta mina blå.. Sov gott och dröm sött!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis natta till graviditeten och lycka till i framtiden! :) magen klär dig verkligen!

2013-05-10 @ 00:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar