Besök hos barnmorskan.

Halv 12 var vi hos barnmorskan som sagt. Allt såg kanon ut & fortfarande ligger mina värden fruktansvärt bra. Hon är lite chockad över att jag har så bra järnvärde.. Haft ungefär samma under hela graviditeten och det var inte så jättevanligt :)
Men jag klagar inte.. Skönt att allt är i sin ordning =)
Vägde mig också och jag har gått upp 12,5 kg vilket jag känner mig riktigt nöjd med. Går ändå in i v41 på söndag.

Nu sitter jag ute och väntar på Jimmy som slutar halv 3. Ska iväg & köpa blommor och jord. Måste ju få upp meeeer blommor. Tror att Jimmy skulle klippa gräset så då kan jag dona med det. Sen blir det grillning i solen :)
Känner mig dock lite småseg i kroppen så jag ska försöka hålla mig lite i skuggan också ;)
Varit täppt i näsan (som vanligt) hela natten, dock har det varit lite extra jobbigt i natt & så har jag lite ont i huvudet även fast att jag dricker vatten som en tok och blodtrycket var ju som sagt perfekt! Tittade ju det hos bm idag :)

Jaja, det går väll över.. Kan möjligt vara solen som är orsaken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar