Andra natten

Andra natten har gått bra. Hon ville inte riktigt sova som vi igår kväll men när hon kom upp på bröstet mitt så somnade hon direkt.. Rörde vi henne så ville hon inte sova riktigt så det var bara låta henne ligga där hela natten. Så mysigt att få vakna till flera gånger om och pussa henne & känna hennes närhet!
Kanske max 2 1/2 timmar sömn för mig så jag är lite mör efter att ha haft feber igår kväll också, men vad gör det?! Idag får vi åka hem och jag ska bädda ner mig i sängen direkt. Måste vila upp mig och samla tillbaka mina krafter som försvann när jag förlorade mycket blod.
Så länge jag får mysa med mina älsklingar. Kramas med min fantastiska Jimmy och min fantastiska Kelly ❤
Ni är mitt liv!

Men nu ska jag vara lite jävlig och väcka dom.. Dom har haft en mystimma på Jimmys madrass på golvet :)
Men nu är det dags för frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar