Välkommen Mars!

Då är vi inne i Mars månad och det känns ju toppen!
Solen lyser på för fullt med blåsten är starkare än starkast. Men vad gör de? Det är ju solen som man vill åt.. Den som gör en så pigg och glad :)
Vaknade runt 8 imorse. Låg och drog mig lite innan jag fick i mig en macka till frukost. Och oboy, såklart!
Nu har jag precis rensat lite på datorn men att rensa bilder tar way to much time just nu..
Efter att ha rensat bort 12 011 foton så återstår 24 602 foton att kika igenom. Det tar allt för lång tid så det får jag göra nästa vecka någon dag då jag inte har något att göra.
 
Ska börja packa lite kläder och små saker som vi ska ha med oss ner idag.
Behöver dock inte ha så mycket med oss. Slutar ändå alltid med fullproppade väskor.
Jimmy har redan packat sitt, det har nog aldrig hänt innan jag ens har börjat? Men det var väl lättare än lättast för honom denna gång då han i princip endast behöver fiskekläder med sig. Haha.
 
 
 
- Nu vill jag bara komma ner!
 
 
 
Jag Älskar Dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar