Tråkväder.

Då var det tisdag. Dagarna rullar på fast att dom går skapligt segt.
Idag är det 60 dagar kvar till bf. Helt otroligt att jag har varit gravid i 220 dagar nu, och ändå tycker jag att 60 dagar känns som en evighet. Men det är väll så.. när man vill att något ska gå fort så blir det helt tvärtom.
Det är nog bara just nu man tycker att det går segt. Sen när man väl ligger på bb så tycker man nog att det har gått superfort :)
 
Igår hämtade jag ut ett paket som innehöll skötbädden samt spjälskyddet som jag beställde förra veckan. Båda var jättefina och jag är nöjd. Skönt att kunna bocka av lite mer från "köplistan". Det är en del kvar med det närmar sig iaf :)
 
Jaja, har inget planerat idag så det får strax bli en varm dusch & sedan lite fix med lite saker. Tänkte ta mig en promenad men lusten för det försvann ganska så fort när jag såg vilken storm det var ute. Eller storm var väll att ta i, men det blåser som bara den. Jag som redan är lite förkyld har inte lust att bli värre så då stannar jag inne i värmen ist.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar