Torsdag.

God morgon :)
Hade ställt klockan till idag, men det behövdes ju inte för självklart vaknade jag innan den ringde.
Har nyss fått i mig lite frukost & nu ska jag hoppa upp i duschen.
Dags för bm halv 12 som sagt.

Haha, just nu kikar jag på Nyhetsmorgon och jag håller allvarligt på att skratta ihjäl mig! Dom pratar om bättre sex osv osv.. Gick igenom vad kvinnor respektive killar vill ha. Haha det bästa var att den största ökningen inom sexleksaker var analstavar... FÖR MÄN!!! Hahahaha.. Och experten tyckte att fler killar skulle testa det! Men UEEEEEK!!! Haha fast jag kunde inte låta bli att dö i skratt!

Var bara tvungen att skriva det.. Ni som ser det garvar nog läppen av er också. Ser ut som att Tilde ska spricka utav skratt snart.
Men nu ni.. Nu måste jag hoppa i duschen så att jag blir klar någon gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar