Tis, 12 Mars

Ligger & myser med Rocky i soffan. Kan väll inte säga att jag har haft någon extra energi idag heller. Känner mig inte helt på topp i kroppen och nätterna är fortfarande jobbiga med hostan.
Har försökt att dammsugit lite på nedervåningen idag men den suger ju ingenting då jag inte har några nya dammsugarpåsar.. Men nu har jag beställt det också.
Haha, i dagens läge så beställer man ju näst intill allting som man behöver? Det är typ bara mat som handlas i butik. Iallafall för min del. Okej, när man är iväg och shoppar så köps det ju kläder direkt från butik. Dock så nätshoppar jag oftare än åker iväg & shoppar. Behövs något så är det ju internet som gäller oftast :)
Mycket behändigare!
 
Jaja,
Nu ska jag invänta Jimmy som kommer hem från jobbet om ett tag. Då är det dags för middag. Sen blir det nog inte så många handtag gjorda. Lite fix&trix sen en kväll framför tvn, skulle jag tro?
Imorgon kommer troligtvis spjälsängen, madrass m.m hem. Då ska det självklart sättas upp på direkten.. Inte skulle jag kunna vänta en minut efter att de kommit innanför dörren :) Haha, längtar man så längtar man.
 
Men nu ska jag hänga upp tvätten så jag slipper det efter maten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar