Myskväll med min bästa!

Efter en natt med dålig sömn så har jag varit lite dåsig hela dagen men jag har för tagit det lugnt idag så hoppas det känns bättre imorgon.
Hela natten har jag klivit upp stup i ett för att snyta mig plus att jag har varit täppt hela natten. Jag orkar inte bli sjuk igen. Jag är trött så det räcker ändå!
Helt otroligt vad lätt jag har blivit sjuk nu under graviditeten.. TRE hela gånger har jag varit sjuk! Det händer aldrig annars.. Och nu är det extra jobbigt då allt redan är en gnutta extra jobbigt med magen och allt där till.
Nu är jag smått less och vill ha min kropp tillbaka!! Tröttheten och allt där till vill jag få väck också..
Jaja, hoppas det känns bättre imorgon :) Dessa dagar kommer och det är bara att gilla läget och försöka tala om för sig själv att det hör till situationen.

Tur att jag har absolut världens bästa pojkvän som förstår allt så lätt & hjälper till.
I kväll har vi haft en kanon mysig kväll!
Men nu sover mina pojkar så sött och det ska jag också göra efter det här avsnittet av Skilda Världar. Jupp, de är det vi kikar på om kvällarna, haha.. Har sätt allt förr men nu på't igen =)

God natt alla Goa och glada :)




Ni är det bästa ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar