Min fredag & halva min lördag.

Igår hade mamma och jag "mamma&dotter-kväll". Först åkte vi iväg och handla lite smått och gott. Sen kom vi hem och gjorde en tårta. Myste till det med gotta framför tvn. Fixade foton i ramar som mamma och pappa fick av oss. Senare gick vi igenom mammas papper sen hon var gravid och så.. Kikade om vi låg något lika i värden och så veckovis & det gjorde vi faktiskt! Lite lika var det iaf.
Jimmy och pappa kom hem från fisket vid 12 tiden på kvällen/natten. Så vi gick och la oss vid halv 1 trötta som bara den allihopa :)

Idag gick jag upp när Jimmys klocka ringde vid 5-halv 6.. Försökte somna om men det gick inte så vid halv 7 fick det bli lite frukost och tvtittande. Mamma vaknade vid halv 9 och då var det bara att sätta igång och fixa oss för att åka till Sthlm.
Började på Barnens Hus där mamma köpte bodysar, pyjamaser, strumpor, oljor & lotion till lilltjejen. Jätte fina saker!
Sen tog vi oss en tripp till IKEA där jag köpte skötbordet för prestentkortet som Jimmy och jag fick vid jul :) Eller ja, byrån iaf. Det är skötbordsöverdelen som fattas. Den var slut på lager så den hämtar mamma och pappa någon dag nästa vecka :)
Fick med oss hem ljus, filtar, blommor, krukor, lampa, matta, tallrikar, bäddsaker till lilltjejen plus massa annat till henne =) tusen tack för allt mamma och pappa ❤
Jimmy o pappa var dock inte med, självklart fiska dom ;)

https://cdn1.cdnme.se/785544/6-3/pic_513236f79606ee32db847e06.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/785544/6-3/pic_51323735ddf2b36696b7835f.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar