Gomorr'n!

God morgon!
Trodde klockan var mer än vad den var. Den var 8 när jag vaknade till liv efter en natt med lite svajig sömn. Men men, vad gör det.. Jag är ju van nu, haha =)

Idag ska jag putsa och städa undan i tjejens rum så vi får in allt nytt :) Vi monterade skötbordet igår förresten. Dock så saknas ju fortfarande skötbordsöverdelen som inte fanns i lager :( Men den kommer upp med mamma & pappa nästa gång.. Så snällt att dom kan åka & köpa den så länge så slipper vi åka långt bara för det!

Funderar också på att åka till stan för att kika in på NovaHem idag.. Beror på om jag får stjäla bilen utav älskling som har den till jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar