Zombie

Jag är som en zombie idag. Har iaf kunnat sova en timma nu på dagen :) Hjälper kanske inte sådär jättemycket när hela nattsömnen försvann men det är bättre än ingenting. Har inte gjort så mycket idag faktiskt. Kikat på film och haft en mysdag.
Väntar på att Kelly ska vakna för då ska hon badas :) Just nu ligger hon & myser till det på mitt bröst ❤



Kärlek som inte går att beskriva med ord. Kan titta på dig flera timmar i sträck utan att tröttna ❤ Du är så vacker älskade du. Kan inte förstå att du legat i min mage i 9(!!) månader. Just du, det vackraste på denna jord.
Jag älskar dig! Jag älskar min lilla familj! Kärlek som aldrig tar slut ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar