Söndag

Då var det söndag och imorgon börjar Jimmy jobba efter att ha varit ledig sina dagar efter förlossningen. Då börjar den "riktiga" vardagen för mig och Kelly. Alltså att vi är själva hela dagarna. Det kommer att gå prima, men man är ju van nu att man kan hjälpas åt och låta den ena vila ibland. Men det tar nog bara någon dag sen är man inne i de nya rutinerna :)
 
Idag har vi i alla fall varit helt slut. Natten har inte varit den roligaste då Kelly har haft magknip och sovit väldigt oroligt och då kan inte jag sova. Så jobbigt att se henne när hon är så trött och så kan hon inte sova pga magknip. Försöker luska ut lite om det är något som jag äter & troligtvis så är det för att jag ätit starkt. Men det återstår att se om det är just det, men hon har fått det två gånger och varje gång efter att jag har ätit lite kryddstarkt.
Men efter vår vilostund vi hade på dagen så blev det bättre och nu är hon sig själv igen :)
 
 
 
 
Vår prinsessa som sprattlar omkring :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar