Hemfärd.

Nu är vi på väg hemåt. Kelly sover och jag med från och till.
Trötta tjejer :)

Har haft en jätte bra helg. Eller ja, tors-lörd. Ska bli skönt att ha en dag hemma i morgon också. Sen börjar en ny vecka och då är det dags att börja planera lite inför midsommar. Ska iväg & handla mat som vi ska äta på midsommarafton och sen tänkte jag att Viktoria och jag ska slänga ihop någon tårta eller något sånt. Ska också se om jag hittar någon liten uppblåsbar pool som Viggo kan plaska i om det ska vara fint väder. Ska först kika på vädret så jag får en liten hint om hur det ska vara :)
Hoppas på sol!

Nu ska vi iaf hem och ta det lugnt. Vi är väldigt trötta fast att vi har haft sköna och lugna dagar hos mamma och pappa. Det var väll natten som inte var så rolig. Mycket vaket för min del. Men men så kan det vara =)


Ska försöka slumra en liten stund nu men jag uppdaterar mer när vi jag kommit hem. Då kommer också lite bilder från dessa dagar. Bilder från studentfirandet, vår tripp till Mariefred, på lite smått och gott som mamma och pappa köpt till Kelly osv osv :)

Kan tyvärr inte lägga in någon bild nu då det inte går att publicera inlägget om man bifogar en bild. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar