Härlig dag!

Har haft en super skön lördag med min bästa!
Hann t om gå ut & sola en gång till efter maten.
Kelly sov och då passade jag på då Jimmy ändå skulle vara inne :)
När jag kommer in ligger dom i soffan och sover, båda två. Kelly ligger så fint & mysigt på Jimmys bröst. Så nära att man släpper några tårar då man ser det. Jag älskar mina hjärtan!

Nu har Jimmy vaknat men Kelly sover fortfarande så jag har passat på att tvätta en maskin och hängt upp det, plockat upp BB väskan ( jag vet, en vecka senare ) men tiden har bara rusat förbi och det har inte blivit gjort. Iaf sen så har jag hunnit plocka undan massa annat.

Men nu är det dags för tv & mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar