Bad update

Har inte varit den bästa uppdateringen här på bloggen.
Men jag har inte haft lust till att uppdatera :) Var ju på studentmottagning i torsdags & igår myste vi här hemma hos mamma & pappa med grillning och så. Idag ska vi åka hemåt igen. Usch tiden går så fort när vi är här :( Längtar till Jimmys semester när vi åker ner en hel vecka:) Då hinner man med att göra allt man vill. Umgås med familj & vänner osv osv.

Men på torsdag kommer våra älskade från Härnösand. Våra tre underbaringar. Micke, Viktoria & Viggo ❤
Ska ha en fantastisk midsommar med dom. Midsommarstång & kransar osv ska självklart göras under dagen då vi också hoppas på kanon väder :) Hoppas verkligen på sol. Jag längtar enormt. Och så får Kelly träffa sina gudföräldrar :)


Nu ska jag fixa i ordning mig lite innan lilltösa vaknar.
Jimmy & pappa tog sig ut på en fiskesväng innan vi ska åka hemåt så får se när dom kommer tillbaka. Det kan ju ta sin tid, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar