Att förklara går inte alltid.

Jag kan inte förklara hur mycket jag
Älskar dig lillhjärtat. Det finns inte ord som kan förklara det. Jag gör allt för dig & kommer alltid att göra det. Det spelar ingen roll vad det än är, för jag gör allt för att du ska få det bästa.
Nu ligger du & jag i sängen, du ligger på mitt bröst & sover.. Vi har legat här i en timma och jag kan inte sluta titta på dig. Kan knappt förstå att du är min dotter.
Släpper massor utav lyckotårar när jag ser på dig ❤
Att man kunde få något så vackert som du. Du, just du, har legat i min mage i 9 månader.. Helt sjukt! Att en så vacker tjej har vuxit i min mage.

Jag släpper dig aldrig, jag står alltid vid din sida & kommer alltid att älska dig Kelly.
Mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Våra älskade hjärtan💕💕

2013-06-09 @ 14:57:51
Postat av: Vickis

Livets underbaraste gåva! Kärleken till sitt barn är så stark, älskar att vara mamma <3 bästa valet någonsin!!

2013-06-09 @ 21:18:58
URL: http://missviktoriaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar