Tisdag

Vaknade vid 8 snåret idag. I alla fall jag. Kelly ville inte vakna så hon sov vidare till 9. Lilla tösen var lite trött:)
Men jag klagar inte att hon är en sömntuta på nätterna och sover ut länge på morgonen. Haha.
När hon vaknade så tog vi det lugnt ett tag innan vi tog en promenad. Gick till Jimmys jobb och hälsade på honom. Satt i solen en stund där:) Sååå varmt och skönt!
När vi kom hem så gav jag Kelly lite mat innan hon somnade om och sov tre timmar. Jag passade på att sola dessa tre timmar, riktigt hett ute idag :)

Nu sitter jag hos frissan med slingor i håret. Hoppas på att detta blir som jag vill att det ska bli :)
Sen ska jag hemåt och mysa med mina älsklingar❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar