Morrn..

Då var det onsdag :) Vi har inte klivit upp än. Vi myser i sängen framför en film. Finns det något mysigare än att ha sitt barn i famnen? Kunna ligga och kika på det vackraste i världen ❤
För mig slår det allt.

Har sovit helt ok i natt. När vi vaknade första gången vid 02 så åskade & blixtrade det massor ute. Hela sovrummet lös upp när en blixt kom. Såå mysigt :)
Nu är det blåsigt och grått ute. Inte för att det gör mig något eftersom jag ska städa inne idag. Vi åker ju på fredag och då är det skönt om det är städat när vi kommer hem igen :) Ska bli så skönt & roligt att komma ner i många dagar❤.

Nej, nu ska jag fortsätta mysa med min älskade dotter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar