Måndag.

Godmorgon. Jag är trött! Och inte för att Kelly inte har sovit utan för att det har varit varmt efter den heta dagen igår. Vi har väldigt svalt i vårt hus men eftersom jag var i solen exakt hela dagen så var min kropp kokhet vilket resulterade att jag vaknade stup i ett i natt :/
Men men, jag kan vila i solen idag om lillhjärtat vill sova något under dagen och det vet man aldrig ;)

Är helt slut i kroppen också. Igår höll jag igång hela dagen faktiskt. Klippte gräset & körde med röjjen vilket var astungt eftersom jag är så kort och den så lång. Den är längre än mig och väger bly, typ.
Känner även av in "gastummen", haha. Knappen som ska hållas in håller jag ju in med tummen och som sagt så känns det ;)

Jaja, nu ska vi hoppa upp & börja njuta utav dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar