Lugn & ro

Jag sitter ute och tar det lugnt medan Kelly ligger & sover inne i vagnen :)
Började måndagen med en pw vilket var kanonskönt som vanligt :)
Blir en runda (men kortare) till sen när Jimmy kommer hem från jobbet. Jag ska knata upp till frissan för att sola en 20 minutare i solariet. Minns inte senast jag gjorde det men nu känner jag att jag vill ha lite mer färg på kroppen.
Tiden till att ligga ute i solen någon timme finns inte på kartan då en pigg 5 veckors bebis inte vill sova så länge :) Sen ska det tajma när solen är framme.. Inte det lättaste så en solning i solariet blir perfekt :)
Jimmy och Kelly får ha lite far&dotter tid medan jag sticker iväg en sväng ❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar