Kväller.

Imorgon tänkte jag svara på lite kommentarer som jag jag fått under de senaste två veckorna. Har inte alls haft tid till att svara plus att veckan vi var nere i Åker så var det problem med blogg.se appen näst intill hela tiden. Tyvärr!! Men imorgon ska en del av er som kommenterat få svar :)

Ni ska också få en hel del bilder från systemkameran. Bilder från veckan som varit :)
Det har varit mycket tråkiga mobilbilder på senaste men det blir lätt så när vi är på vift hela tiden. Mobilen har jag ju alltid med mig, men inte datorn.
Hoppas ni nöjer er med det nu under semestern, för som sagt så är vi inte hemma så mycket & sitta vid datorn när det är såhär fint väder är inte prio ett!



Föresten så kom Rocky in i morse kl 8. Han var var ute ca 30-33 timmar och självklart så sov jag sååå dåligt i natt för jag oroade mig. Precis som jag trodde när jag skrev inlägget igår:) Jaja, det var skönt när min underbaring kom hem i morse ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar