Ons. 16e Jan.

Kom hem vid 3 snåret idag. Tror jag att den var? haha. Ingen koll verkligen.
Drog på mig mjukiskläder på en gång som vanligt. Finns ju inget skönare att ha på sig när man går hemma bara :)
Sen åkte vi och hälsade på svärmor. Åt lite mat och sådär tillsammans :)
Kom hem vid halv 7 och då fick det bli soffläge. Jimmy har somnat i soffan och Rocky är ute. Här ligger man själv och små kikar på tvn. Börjar bli lite småtrött faktiskt. Men min natt har varit kanon! Har sovit som en stock och inte vaknat någonting förren vid halv 6 då jag höll på att kissa på mig (Skämt o sido). Skönt att få en bra natt då och då :) Och Imorgon väntar min lediga dag! Hoppas jag kan sova lika gott i natt för imorgon ska jag sooooooova ut! Åh vad jag längtar.. Ska bli så skönt! Haha.
 
Två bilder från idag klädd i myskläder & har dundertrötta ögon, men det bjuder jag på =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kusin Malin

Du ser jätte pigg och fräsch ut, superfin!!<3

Svar: Å tack, underbara du! Känner mig dock helt tvärtom, haha! Kram <3
Natta

2013-01-17 @ 18:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar