Morrrr'n!

Gäsp.. God morgon!

Ligger fortfarande kvar i sängen med världens mysigaste katt som gosar massor. Vaknade för en timma sen ungefär.
Ska snart hoppa upp & ta lite frukost framför tvn innan jag hoppar i duschen. Kl 13:30 ska vi vara hos BM och lyssna på lillpluttens hjärta och mäta magen :) Mysigt!
Tänkte också ta några "vecka 25" -bilder som jag lägger in senare.
Magen växer så att det knakar och nu känner man att det kommer upp nya saker som gör en mindre rörlig, haha känner mig som en boll med magen & vill knappt tänka på hur jag kommer känna resten utav graviditeten, haha.
Förstår mig inte på hur jätte överviktiga klarar av sin vardag. Jag flåsar som en gris och skulle knäckas av att vara såhär ständigt! Jobbigt för kropp och knopp ju... Och ändå har jag bara gått upp 4-5 kg (från v 11)! Väger med andra ord ca 54 kg nu. Jaja, snacka om att man känner sin kropp väl och märker av direkt då något ändras.
Och snart smäller väll flera kilo extra på min kropp, hahah!

En mobilbild från idag får ni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar