Kvalitetstid!

Kom hem från jobbet. Tog en macka. Gick ut i garaget för att hämta ved och hugga några smalare bitar som jag kunde tända med, men det gick inge vidare. För det första var yxan nästan längre & tyngre än mig & för det andra så vill inte min rygg det jag vill.. Så fick bara bli en vedkorg.
Kom in och tvättade o dammsög ur kaminen. Så nu är den fin i och har skinande ruta ;) Slutade med att jag dammsög överallt, fast att jag egentligen inte orkade.. Haha, snacka om att jag inte lyssnar på mig själv. Skärpning Natta!!!
Men nu är det fint överallt och det är huvudsaken =)

Just nu ligger jag med täcke i soffan & har jag kvalitetstid med min lilla grabb :) Det finns inte mycket som slår det här.. Min bästa vän!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar