Hemma.

Det fick bli en matbit ute. Jag åt ryggbiff med stekt lök! Men åh så gott det var..
Sen var vi ju och kikade på barnprylarna. Jag skulle kunna gå där inne så länge! Men när man har sin älskade sambo med sig så är det snabba ryck som gäller, haha.
Det ända vi ändrade oss över var bilbarnstol. Det blir inte den vi tänkt oss först. Hon som jobbade där och hjälpte oss gjorde det enkelt för oss. Vi ändrade oss ganska fort :) Så det var skönt!
 
Imorgon är man ledig också. Ska bli jätteskönt! Ska sova såååå länge. Sen bara mysa hela dagen.
Det är skönt för nu kan jag sova liiiiiiiiiite längre igen. Nu vaknar jag inte kl 8 varje morgon som jag har gjort nästan varje helg i 1½ månad. Nu kan jag sova till 10 (om jag har tur) iaf.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar