God morgon.

Vaknade kl 9.. Känns konstigt att vara hemma på en tisdag. Haha.. Jättekonstigt faktiskt.
Har fixat lite ordrar så att det kommer någe godis till butikerna nu när jag är borta. Så hon som jobbar ist för mig nu har någe att göra ;) 
Men imorgon ska jag in en sväng till stan för att lämna lite smått till henne som hon kan ha sålänge jag är sjukskriven.
 
Annars då.. Jo jag har sovit bra den här natten. Magen har hållt sig lite öm bara, och det tackar jag för. Slippa det jag hade igår natt. Och Rocky har sovit som en stock hela natten =)
Så med andra ord har jag knappt blivit väckt. ( förutom alla hundra toalettbesök )
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Ta det lugnt och plocka undan lite här hemma. Vila upp mig!
Det ser ut som ett bombnedslag här hemma eftersom alla saker som var i lilltjejens blivande rum står i hallen och i vardagsrummet. Men det får vi leva med tills rummet är klart! :)
 
Nu ska jag lägga mig i soffan och få i mig lite frukost. Min varma oboy skriker efter mig..
 
Sommar, du är så välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar