Torsdag kväll.

Då var det kväll & vi ska strax hoppa i säng så Jimmy kommer upp till jobbet och så att jag är pigg för att kunna tänka på allt vi ska ha med oss imorgon. Men kläderna är redan packade.. Bara jag som kommer på tusen saker till allt eftersom :) haha.
En liten påminnelse till mig själv är: Glöm INTE kameran!!

Så bra, nu glömmer jag inte den. Förhoppningsvis ;)

Imorgon vid den här tiden är vi redan framme om inte nå hinder händer eller kommer i vägen på vägen dit. Men det håller vi tummarna för att det INTE gör.

Jimmy jobbar ju till halv 3 sen ska vi stanna i Borlänge och springa in på bolaget först.. Sen blir det inga mer stopp. Eller ja, utöver mina miljoner pisspauser som behövs tas säkert. Haha. Hoppas iaf på bra vägar så allt kan gå smidigt :)

Nu ska vi bädda ner oss.
Så god natt och dröm sött ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar