Söndag!

Vaknade vid 10 snåret idag. Åt lite frukost, kika på tv och sen slipade vi klart allt i rummet. Så nu är det bara tapeterna som ska upp! Roligt.. Vi köpte ju tapeter i fredags. Glömde jag nog skriva? Men vi hittade iaf.. Bilder på dom kommer då vi ska tapetsera eftersom de är i rullar nu så man ser inte så mycket ändå :)
Men det fick bli en fondvägg också.. Den tapeten är så fin tycker jag. En lite mörkare med mönster medan de tre andra väggarna ska vara ljusa.

Iaf, tog en tripp till affären och handla lite smått till maten. Fick bli chili concarne idag :) mums.
Så nu är jag proppmätt! Ligger i soffan och gör absolut ingenting, haha.

Vårkänslor började krypa sig på idag när solen skiner och det är plusgrader. Smälter massor ute nu. Droppar från taket och fåglarna är som tokiga, det är väl lite vårfeeling?
Tycker iaf jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar