Morrn!

Har städat undan lite och städat så nu luktar det smaskens här hemma igen :)
Ska nog fortsätta lite smått i lillans rum strax.
Det är sjukt att nu när jag är sjukskriven så "hittar" man allt som skulle behövas göras något åt ( enligt mig ) här hemma.
Idag tex så kom jag fram till att mitt nästa projekt får bli sovrummet. Är ganska less på det faktiskt.. Haha. Dock så får det bli lite lagom eftersom just nu orkar inte min kropp med för jobbiga/tunga saker. Men lite ny inredning skulle sitta som pricken över i:et!
Nova Hem here I come! (Min absoluta favorit inredningsbutik).
Men nej, inte nu.. Lilltjejens rum ska först bli klart :) Det är dock inte allt för mycket kvar där inne.. Lite slip efter spacklingen sen är det dax för tapetsering. Skulle vara så kul om jag hann med resten utav spacklingen så vi kunde kolla tapeter i helgen.. Haha.. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar