Min födelsedag.

Har som sagt varit väldigt trött idag då jag hade problem med att sova i natt, igen.. haha..
Men jag har fixat i lilltjejens rum hela dagen och som sagt blivit klar med tapetseringen :)
Sen kom älskling hem och med sig hade han en fin prinsesstårta.
Fick som sagt de fina Fred Perry skorna + lite kläder som jag beställt utav älskling i födelsedagspresent. Tack bästa du!
Sen kom svärföräldrarna på fika. Fick presentkort på NovaHem, sååå kul! Tack! Min favorit inredningsbutik om ni minns? Skrivit om den förut iaf :) Så nästa vecka får det bli en sväng till stan för att kika på allt underbart!
På fredag åker vi ner till mamma och pappa som sagt och där blir jag firad i helgen :) Myyyyspys!
 
 
Har dock inte så stor känsla i kroppen som säger "du fyller år", haha..
Men så är det väl.. Har inte haft det på många år. Det är väl bara för att man blir äldre. Nu när man inte vill det, haha. Förr blev man så glad när man fyllde år för då ville man ju bli äldre, men nu... Nej nej!
Men dagen har varit bra och det är huvudsaken.. och jag är hela 22 år!
 
Nu är det dags för sängen.. gamlingen är trött.. Gäääsp!
 
 
 
(Haha, nu undrar ni säkert varför det står en ketchupflaska på bordet när vi ska äta tårta.. Men den var faktiskt inslagen och var en "plojjpresent" vilket jag tyckte var kul eftersom jag är en ketchupÄlskare i högsta grad! haha..)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar