Fredagsmys..

Är så sjukt skönt ibland :)
Vi har ätit god mat och sen plockat fram lite fredagsgott. Kikar nu på gladiatorerna och efter det får det nog bli farmen. Finns inte så mycket att se på fredagar, konstigt nog!?
Jaja, så länge man får ha den här bästa myskänsla med världens underbaraste :)

Det blev inga foton idag på mig och Jimmy men imorgon blir det. Han är väll kanske inte den som älskar att stå framför kameran men jag får slita honom på plats :) haha. Nej, han är nog van efter dessa 5 1/2 år tillsammans med mig då jag har ägt 4 systemkameror under denna tid.. (Och fler kommer det att bli). Oooups.. ;)
Men hur kul är det inte mer MYCKET vackrare bilder som man kan spara?
I stället för dassiga suddiga bilder? Typ som mina mobilbilder, haha..
Men det som är bra med mobilbilder är att man kan uppdatera och lägga ut bilder som precis är tagna. Systemkameran har man ju inte med sig varje meter man går. Men mobilen har man definitivt med sig överallt.. ;)


Bara för det så får ni tre nya mobilbilder, ifrån nuet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar